Kjøpsbetingelser og vilkår

PRISER OG BETALING:

Alle priser på varene er inkl. 25% moms. I handlevognen vises totalprisen inklusive alle avgifter, moms, frakt og eventuelle betalingsgebyr.

For bestillinger som skal sendes til adresser utenfor Norge er det ikke beregnet 25% moms. Kunden er da selv ansvarlig for å betale eventuelle avgifter som toll og moms i mottaker landet.

Når bestillingen av varen har gått igjennom vil du motta en ordrebekreftelse fra oss, først da har bestillingen blitt registrert.

For sikker nettbetaling bruker vi Nets og Paypal. Denne siden har https aktivert med tsl 1.1+ Alt av informasjonsoverføring fra siden er med dette kryptert.

 

Ved bruk av kort vil kjøpesummen bli reservert på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som forsendelse blir foretatt.

 

Ved postopprak (avtalte pakker)

Uavhentede og ikke-betalte pakker vil bli belastet et gebyr på kr. 250,- for frakt tur/retur av gjeldene ordre for å dekke våre utlegg. Ved manglende betaling vil kravet, etter forutgående varsel, bli sendt til inkasso.

 

Velger du faktura får du fakturaen sammen med dine bestilte varer, og denne skal betales innen 14 dager fra fakturadatoen. Skulle din betaling bli forsinket sendes en skriftlig påminnelse med påminnelsesavgift til deg.

Kunden samtykker i at det innhentes opplysninger fra offentlige kilder og kredittopplysningsbyråer som et ledd i kredittvurderingen. Kunden aksepterer ved å oppgi sin e-postadresse at gjenpartsbrev sendes elektronisk til den oppgitte e-postadresse. Alternativt sendes gjenpartsbrevet manuelt til kundens folkeregistrerte adresse.

 

 

 

FRAKT:

Bf style AS sender pakker til hele Norge for 79,- for standard pakker. Vi sender ut pakker alle arbeidsdager (mandag – fredag), slik at du kan motta pakken så fort som mulig. Pakken hentes av kunden på nærmeste postkontor. Frakt tar vanligvis 2-4 virkedager (avhengig av avstand), enkelte strekninger 5-7 virkedager.

 

Bf style AS sender alle sine pakker med Posten og Bring. Om varen blir skadet eller blir borte under transporten til kunden, er Bf style ASansvarlig, men du er pliktig å gi beskjed til Posten med en gang du oppdager skader når du henter pakken, samt informere kundeservice. Du må også kontakte kundeservice angående skadet/bortkommet pakke innen 7 dager. Om varen blir skadet eller blir borte ved retur til Bf style AS er det kunden som er betalingsansvarlig.

Dersom du skulle motta en vare med mangler, eller feil vare er sendt til deg, må du kontakte Bf style AS innen 1 uke fra du mottok varen. Feil/mangler må beskrives skriftlig på info@bfstyle.no. Dersom klagen blir godkjent, dekker vi fraktkostnadene.